Ukryta miłość (2012) Un refugio para el Amor

  • o serialu
  • obsada i twórcy
  • odcinki i sezony
  • zdjęcia z serialu
  • zwiastuny
  • newsy
  • fototematy
  • recenzje
  • dvd
  • 100 pytań do...
Ukryta miłość

tytuł oryg.: Un refugio para el Amor

rok produkcji: 2012

gatunek: Romans, Serial

kraj produkcji: Meksyk

"Ukryta miłość" (org. "Un refugio para el Amor") to najnowsza produkcja meksykanskiego giganta Televisa. Licząca 140 odcinków telenowela z Zuria Vega (Luciana), Gabriel Soto (Rodrigo) w rolach głównych będzie emitowana w Czwórce już od 27 sierpnia od poniedziałku do czwartku o godzinie 17.00. Młodziutka Luciana po śmierci ojca musi uciec do stolicy Meksyku, aby ustrzec się przed don Aquilesem, zarządcą wioski, w której się wychowała. Chcąc zarobić na utrzymanie, podejmuje pracę w nie słynącym z dobrej opinii barze „La Burbuja”.

Pewnej nocy, jeden z klientów napastuje dziewczynę. Luciana broniąc się szpeci mu twarz, za co trafia do aresztu, gdzie zostają postawione jej zarzuty. Gdy myśli, że jej sytuacja jest bez wyjścia, pojawia się Claudio, adwokat z urzędu i oferuje jej swoją pomoc.

rozwiń
oceń
ocena: 4.5
głosów: 2 884
Podziel się

Ukryta miłość: wiadomości o serialu (1)

"Ukryta miłość" zastąpi "Zakazane uczucie"

"Ukryta miłość" zastąpi "Zakazane uczucie"

14:58 | 20 sierpnia 2012

23 sierpnia widzowie TV4 będą mogli zobaczyć ostatni odcinek meksykańskiej telenoweli "Zakazane uczucie". Produkcję zastąpi nowy serial "Ukryta miłość" (org. "Un refugio para el Amor"). Jak zakończy się "Zakazane uczucie" i co wydarzy się w pierwszych odcinkach "Ukrytej miłości"? więcej

zobacz więcej: newsówfototematówklipów
Zostań recenzentem serialu. Napisz własną recenzję

Opinie

Pozostało znaków: 4000

[Pokaż regulamin]

REGULAMIN

Ocena: 0 [0]
~Halszka [2014-02-28 13:23]

dobry artykul :) a ja wlasnie doladowfalam komorke na 25 zl za DARMfO w promocfji ostatkowej debowy, akcja chyba tylko do 10 marca, niestety tylko jedno doladowafnie na jeden numer: goldendoladowania.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Karina [2014-02-28 12:46]

dobry artykul :) a ja wlasnie doladowaalam telefon na 25 zl za DARMaO w promocaji ostatkowej forsuj, akcja chyba tylko do 10 marca, niestety tylko jedno doladowaanie na jeden numer: goldenups.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Wiera [2014-02-27 19:39]

GDZIEm JEST TWOJE DZIECKO? Czy napewno jest tam gdzie mwi? Ja to latwo siprawdzilam, weszlam tutaj: phonelocal.pl wpisalam numer telefonu mojej corki i po chwilui pokazalo mi na mapie brzegi gdzie sie ten numer znajduje :) a najlepsze ze wlascicriel tego numeru nawet nie wie ze byl sprawdzanwy

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Telimena [2014-02-27 12:05]

GDZIEz JEST TWOJE DZIECKO? Czy napewno jest tam gdzie mwi? Ja to latwo sbprawdzilam, weszlam tutaj: trackergsm.pl wpisalam numer telefonu mojej corki i po chwilhi pokazalo mi na mapie minuta gdzie sie ten numer znajduje :) a najlepsze ze wlasciciiel tego numeru nawet nie wie ze byl sprawdzandy

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Nika [2014-02-27 11:34]

GDZIEb JEST TWOJE DZIECKO? Czy napewno jest tam gdzie mwi? Ja to latwo szprawdzilam, weszlam tutaj: trackergsm.pl wpisalam numer telefonu mojej corki i po chwilci pokazalo mi na mapie ciemny gdzie sie ten numer znajduje :) a najlepsze ze wlascickiel tego numeru nawet nie wie ze byl sprawdzanly

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Abina [2014-02-27 10:22]

Hehe, a jednak :D Ta cholecrna stronka: trackergsm.pl dziala... Nie dosc ze odnkalazlam siebie, to jeszcze wyszukablam polozenie swojego mezusia kawowy haha czego to ludzie nie wymcysla ;)

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Akadia [2014-02-27 10:09]

Udalo mi sie zlokalizxowac mojego chlopaka na zdradzite dzieki aplikacji lgokalize: trackergsm.pl ktra polecil mi znajomy, polecam wam tez jesli chcecie wiedziec gdzie jest wasz znajomy, chlopak lub rodzina czyjas :)

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Oriana [2014-02-27 08:42]

extra stronkeb znalazlam: odnajdz w pare chwil kazdy numer fona - podaj numer osoby posbzukiwanej i po chwili widzisz na mapie gdzaie sie ten numer znabjduje, super spragwa: trackergsm.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~marcin [2014-02-24 18:51]

film pod moncym aniolem mozna juz obejrgzec za darmgo w necie na przyklad tu: filmtheatre.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~alex [2014-02-24 18:38]

film jack storng mozna juz obejrfzec za darmfo w necie na przyklad tu: filmtheatre.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~marek [2014-02-24 18:23]

film igrzsyska smierci w pierscieniu ognia mozna juz obejrvzec za darmvo w necie na przyklad tu: filmtheatre.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~janusz [2014-02-24 18:09]

film igrzsyska smierci w pierscieniu ognia mozna juz obejrbzec za darmbo w necie na przyklad tu: filmtheatre.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~artur [2014-02-24 17:54]

film pod moncym aniolem mozna juz obejrrzec za darmro w necie na przyklad tu: filmtheatre.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~janusz [2014-02-24 17:43]

film igrzsyska smierci w pierscieniu ognia mozna juz obejryzec za darmyo w necie na przyklad tu: filmtheatre.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~janusz [2014-02-24 17:42]

film igrzsyska smierci w pierscieniu ognia mozna juz obejryzec za darmyo w necie na przyklad tu: filmtheatre.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~janusz [2014-02-23 22:59]

film jack storng mozna juz obejrjzec za darmjo w necie na przyklad tu: filmwendors.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~marek [2014-02-23 22:43]

film igrzsyska smierci w pierscieniu ognia mozna juz obejrnzec za darmno w necie na przyklad tu: filmwendors.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~artur [2014-02-20 13:44]

film pod moncym aniolem mozna juz obejrhzec za darmho w necie na przyklad tu: hdfilmeria.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~marek [2014-02-17 15:53]

film pod mocnym aniolem mozna juz obejrzaec za daramo w necie na przyklad tu: henderowo.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~janusz [2014-02-17 15:39]

film igrzyska smierci: W pierscieniu ognia mozna juz obejrzeec za daremo w necie na przyklad tu: henderowo.pl

odpowiedz

Najpopularniejsze seriale

1. M jak miłość

M jak miłość

OCEŃ:

OCENA:

Ocena4.02

(467 715 głosów)

2. Na Wspólnej

Na Wspólnej

OCEŃ:

OCENA:

Ocena3.82

(84 286 głosów)

3. Julia

Julia

OCEŃ:

OCENA:

Ocena4.11

(103 328 głosów)

4. Na dobre i na złe

Na dobre i na złe

OCEŃ:

OCENA:

Ocena4.14

(62 597 głosów)

5. Pierwsza miłość

Pierwsza miłość

OCEŃ:

OCENA:

Ocena3.84

(138 863 głosów)