najbliższa emisja: TVN, 2014-12-22 22:50

Prawo Agaty (2011)

Prawo Agaty

tytuł oryg.: Prawo Agaty

rok produkcji: 2011

gatunek: Obyczajowy, Serial

kraj produkcji: Polska

Główną bohaterką serialu "Prawo Agaty" jest Agata Przybysz (Agnieszka Dygant). Trzydziestoparoletnia dyrektor działu prawnego w wielkim koncernie ubezpieczeniowym, w wyniku kilku nieprzyjemnych wydarzeń, ląduje na bruku. Musi teraz od nowa zbudować nie tylko swoje życie zawodowe, ale i prywatne…

Bez pieniędzy i pomysłów na siebie, skorzysta z propozycji przyjaciółki - Doroty (Daria Widawska), by wraz z nią wynająć lokal i zacząć pracować na własną rękę. To zupełnie nowy teren dla Agaty. Sprawy, ludzie i problemy, z którymi się spotka, będą znacznie odbiegać od dotąd prowadzonych wielkich ubezpieczeniowych batalii.

W każdym z piętnastu odcinków „Prawa Agaty” poznamy nową, ciekawą, poruszającą, a czasem groteskową, sprawę, której podejmie się kancelaria bohaterów serialu. Problemy ich klientów często będą związane z tym, co aktualnie przeżywają prywatnie. A przed nimi m.in.

rozwiń
oceń
ocena: 4.5
głosów: 6 340
Podziel się

Prawo Agaty: obsada serialu (47)

Agnieszka Dygant

jako Agata Przybysz

Wychowana przez ojca, który zawsze kursował między szatnią a piłkarskim boiskiem –...

zobacz więcej

Daria Widawska

jako Dorota Gawron

Na studiach stanowiły z Agatą nierozłączny duet, od drugiego roku wspólnie wynajmowały...

zobacz więcej

Leszek Lichota

jako Marek Dębski

Urodzony warszawiak. Tutaj skończył studia i odbywał aplikację. Typ faceta, który zawsze był...

zobacz więcej

Tomasz Karolak

jako Wojciech Gawron

Dorota i Wojtek poznali się na studiach w Warszawie. Był to podręcznikowy przykład miłości...

zobacz więcej

Prawo Agaty: wiadomości o serialu (117)

Małgorzata Kożuchowska powróciła na salony!

Małgorzata Kożuchowska powróciła na salony!

08:11 | 9 grudnia 2014

Stało się! Po wielu tygodniach wyczekiwania Małgorzata Kożuchowska powróciła do zawodowych obowiązków. Gwiazda pojawiła się podczas corocznego nagrania Koncertu Kolęd w Pałacu Prezydenckim. Zobaczcie, jak wyglądała. więcej

Magdalena Schejbal znów wywołała skandal

Magdalena Schejbal znów wywołała skandal

10:25 | 5 grudnia 2014

Po aferze na planie "Szpilek na Giewoncie" niemal zniknęła z ekranów. Teraz znów jest o niej głośno, a to za sprawą nowego konfliktu z jej udziałem. Jak podaje kolorowa prasa, gwiazda rozstała się w atmosferze skandalu z kolejnym pracodawcą. Co się stało? więcej

Wanda Neumann: Zapomniana piękność PRL-u skończyła 69 lat

Wanda Neumann: Zapomniana piękność PRL-u skończyła 69 lat

10:19 | 24 listopada 2014

Aktorka wybitna, laureatka wielu nagród, uhonorowana Srebrnym Medalem "Zasłużony Kulturze Gloria Artis". Zakochana w kulturze i sztuce, od kilku lat jeździ po szkołach, zapoznając najmłodszych z klasykami literatury polskiej, opowiadając im o teatrze i wprowadzając w tajniki swojego zawodu. więcej

Pierwsze oficjalne wyjście Małgorzaty Kożuchowskiej

Pierwsze oficjalne wyjście Małgorzaty Kożuchowskiej

10:30 | 17 listopada 2014

Chociaż aktorka jak ognia unika publicznych wyjść i imprez, okazuje się, że zdecydowała się zrobić wyjątek. Zdradzamy plany Małgorzaty Kożuchowskiej na najbliższe tygodnie. Wiemy, kiedy znów pojawi się na salonach. Na to wszyscy czekają! więcej

Małgorzata Kożuchowska: niegrzeczne początki pięknej aktorki

Małgorzata Kożuchowska: niegrzeczne początki pięknej aktorki

07:37 | 10 listopada 2014

Małgorzata Kożuchowska nie zawsze była wzorem cnót i zasad. Jeszcze kilkanaście lat temu jej stylizacje trafiały do rubryk zatytułowanych "obciach" i "kicz", a jej role były oceniane w kategoriach: jak dużo ciała odsłoniła na ekranie. więcej

zobacz więcej: newsówfototematówklipów

Prawo Agaty: opisy odcinków serialu (23)

Odcinek 8 SEZON 2

Odcinek 8

Agata i Bartek zdobywają dochodowego klienta. Jest nim szanowany biznesmen zajmujący się... więcej

Odcinek 7 SEZON 2

Odcinek 7

Agata prowadzi sprawę zespołu rockowego, którego członkowie zostali pozwani przez wokalistę o... więcej

Odcinek 6 SEZON 2

Odcinek 6

Agata podejmuje się obrony Wiktora, jednego z mężczyzn oskarżonych o udział w napadzie na... więcej

Odcinek 5 SEZON 2

Odcinek 5

Agata prowadzi sprawę egzaltowanej aktorki teatralnej, która wytoczyła pasierbowi proces o... więcej

Zostań recenzentem serialu. Napisz własną recenzję

Prawo Agaty: zdjęcia z serialu (5)

zobacz wszystkie zdjęcia

Opinie

Pozostało znaków: 4000

[Pokaż regulamin]

REGULAMIN

Ocena: 0 [0]
~daniel [13 minut temu]

galezi wcale nie trzeba wyjezgdzac za granice zeby dobrze zarqabiac w polsce. dotkac ja juz prawie rok temu rzucimlem prace i dziaulam w necie, glownie tu ouster.pl i lekko wycieagam dyche na czysto drobna, duzo ludzi tak zaxrabia wiec zamiast narzxekac lepiej sie za czyms rozejrzuec kojaca

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~konrad [przed kwadransem]

golfie nawet nie wiecie jak proszto teraz dostac pracje w internecise darnia, duzo ludzi juz tak pracujme chnociazby tu munroe.pl ja juz ponad rok tak dzialacm i wyciagaam ponad dyche na miesiac iglowy

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~robert [wczoraj]

ciapac wcale nie trzeba wyjezidzac za granice zeby dobrze zarqabiac w polsce. dygoce ja juz prawie rok temu rzucillem prace i dziaglam w necie, glownie tu cahier.pl i lekko wycixagam dyche na czysto dzoker, duzo ludzi tak zalrabia wiec zamiast narzjekac lepiej sie za czyms rozejrztec ikonka

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~robert [wczoraj]

mitoza wcale nie trzeba wyjezadzac za granice zeby dobrze zarcabiac w polsce. kazaly ja juz prawie rok temu rzuciwlem prace i dziaelam w necie, glownie tu cahier.pl i lekko wyciaagam dyche na czysto moteli, duzo ludzi tak zavrabia wiec zamiast narzcekac lepiej sie za czyms rozejrzjec glosna

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~tadek [wczoraj]

czasom wcale nie trzeba wyjezydzac za granice zeby dobrze zarvabiac w polsce. dwoili ja juz prawie rok temu rzucialem prace i dziawlam w necie, glownie tu cahier.pl i lekko wycifagam dyche na czysto kircha, duzo ludzi tak zaarabia wiec zamiast narzkekac lepiej sie za czyms rozejrzyec fazuja

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~michal [wczoraj]

marker wcale nie trzeba wyjezcdzac za granice zeby dobrze zarzabiac w polsce. krucha ja juz prawie rok temu rzuciilem prace i dziazlam w necie, glownie tu cahier.pl i lekko wycigagam dyche na czysto klodek, duzo ludzi tak zalrabia wiec zamiast narzcekac lepiej sie za czyms rozejrzjec frencz

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~michal [wczoraj]

vbfv nie interesuje mnie to od paru miesiecye zarabiam 12 tys na miesiace cieple, nie ruszajac sie z domue mam duzo czasu dla siebie sporo osob tak zarabia chobciazby tutaj: sales2go.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~daniel [wczoraj]

sehj ja to olewam od miesiecyv wyciagam po 10 tys na miesiacd klatce, siedzac w gaciach przed komputeremt nie musze juz sluchac glupiego kierownika kazdy moze tak zarabiac choociazby tutaj: sales2go.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~konrad [wczoraj]

mwhq ja to olewam od rokuk zarabiam 15 tys miesieczniev kajuta, siedzac w domui nie musze juz sluchac glupiego kierownika nie tylko ja tak zarabiam chorciazby tutaj: sales2go.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~michal [wczoraj]

vcph juz mnie to nie obchodzi od dawnaw zarabiam 13 tysiecy miesieczniez katuje, nie wychodzac z domue nie musze juz sluchac glupiego kierownika sporo osob tak zarabia choociazby tutaj: woven.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~tadek [wczoraj]

tive juz mnie to nie rusza od miesiecyj zarabiam 15 tysiecy na miesiacr naszla, siedzac przed kompems juz nie musze zrywac sie z rana do pracy sporo osob tak zarabia chodciazby tutaj: woven.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~michal [wczoraj]

uvam juz mnie to nie rusza od rokuf zarabiam 8 tysiecy na miesiacy jadeit, nie ruszajac sie z domug nie musze juz sluchac durnego szefa niektorzy juz lata tak zarabiaja chofciazby tutaj: woven.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~michal [wczoraj]

cvyl ja to olewam od dawnaa zarabiam 11 tys na miesiacs nature, siedzac w gaciach przed komputeremo teraz mam mase czasu dla rodziny kazdy moze tak zarabiac chouciazby tutaj: woven.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~robert [2014-12-19 13:19]

domyka nawet nie wiecie jak prosito teraz dostac pracce w internecioe koniki, duzo ludzi juz tak pracujne chgociazby tu pitys.pl ja juz ponad rok tak dzialavm i wyciagaqm dyche na miesiac lawety

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~tadek [2014-12-07 14:42]

jrlf juz mnie to nie obchodzi od pol rokuj zarabiam 11 tys miesiecznieo kotach, nie ruszajac sie z domuz mam duzo czasu dla siebie wiele osob juz tak zyje na przyklad tuztajSUBCASH.PL

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~konrad [2014-12-04 16:14]

nie interesuje mnie to klejac zod dawna zarabiamd 8 tysiecy na miesiac, nie ruszajac sie z domu gruzie wteraz mam mase czasu dla rodziny swiele osob juz tak zyje chocsiazby tu: scuff.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~konrad [2014-12-04 16:10]

lukrze a ja mam to gdzies od rokua zarabiam 11 tysiecy na miesiacn, siedzac w domue moge pracowac kiedy chce czulej sporo osob tak zarabia choiciazby tu: scuff.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~robert [2014-12-03 22:55]

kaleko ja to olewam od paru miesiecyg kosze 14 tysiecy miesieczniea, nie ruszajac sie z domuu juz nie musze zrywac sie z rana do roboty knowan kazdy moze tak zarabiac chomciazby tu: subzone.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~michal [2014-12-03 19:40]

chlali a ja mam to gdzies od pol rokuk zarabiam 12 tys na miesiaco, siedzac w gaciach przed komputeremd mam duzo czasu dla siebie makami sporo osob tak zarabia choyciazby tu: subzone.pl

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~daniel [2014-12-03 19:34]

namowa ja to olewam od rokuu wyciagam po 15 tysiecy miesiecznieu, nie wychodzac z domuv nie musze juz sluchac glupiego kierownika nalewa sporo osob tak zarabia chovciazby tu: subzone.pl

odpowiedz

Najpopularniejsze seriale

1. M jak miłość

M jak miłość

OCEŃ:

OCENA:

Ocena4.02

(475 431 głosów)

2. Na Wspólnej

Na Wspólnej

OCEŃ:

OCENA:

Ocena3.81

(86 728 głosów)

3. Julia

Julia

OCEŃ:

OCENA:

Ocena4.1

(104 762 głosów)

4. Na dobre i na złe

Na dobre i na złe

OCEŃ:

OCENA:

Ocena4.14

(66 671 głosów)

5. Pierwsza miłość

Pierwsza miłość

OCEŃ:

OCENA:

Ocena3.84

(142 375 głosów)

regulamin serwisu